Paketa e Rinisë nga Credins bank është bërë trendi i momentit për çdo të ri!

Nëse je në moshën 18-25 vjeç, ky artikull është për ty! Të gjithë po flasin për “Paketën e Rinisë” dhe fushatën më të re lançuar nga Credins bank dedikuar të rinjve.

Credins bank kërkon të tërheqë rininë me produkte digjitale. Ndaj, ka krijuar këtë paketë nga e cila çdo i ri do të përfitojë pa komision shërbimet si: hapje llogarie, aplikacionin Credins Online si dhe kartën e parapaguar Mastercard.

Supports text, HTML tags, JS code and video embed code

Po pse një i ri duhet të ketë një bankë partnere?

Partneriteti me bankën i siguron çdo të riu kontroll të plotë mbi financat personale dhe mundësi që secili prej jush të bëhet udhëheqës për të kaluar edukimin financiar tek miqtë, shokët, apo prindërit tuaj.

Në mënyrë që banka jonë t’i përshtatej brezit të gjeneratës Z & Alpha të lindur totalisht në një kohë digjitale dhe me smartphone në duar, na u desh të adaptohemi shpejtë dhe të ndërtojmë forma komunikimi në përshtatje me te rinjtë. Komunikimi është kryesisht virtual, direkt dhe shpërblyes.

Si të rinj që jeni në hapat e parë të studimeve tuaja, ose ndoshta shumë prej jush kanë filluar të jenë në kërkim të eksperiencave të punës, ju jeni duke krijuar financat tuaja të para, të vlerësoni kursime të vogla dhe ndoshta dhe të merrni kredinë tuaj të parë për të blerë një kompjuter.

Për t’ju përshtatur të rinjve, kemi adaptuar produktet tona sipas kërkesave të tyre, të aksesueshme direkt në celular. Të rinjtë nuk preferojnë cash, ndaj ne ofrojmë kartë, duan komunikim të shpejtë, ndaj ne jemi kudo në platformat digjitale. Ata duan t’i zgjidhin sa me shpejtë nevojat e tyre ndaj kemi ofruar Credins Online.

Bankingu digjital për të rinjtë është sot trend në botë, ndaj dhe ne në Shqipëri, duam të jemi pranë çdo të riu, duke ofruar Paketën e Rinisë, por dhe duke i informuar ata me mënyrat e tyre si: përdorimi i brand ambasadorëve, influencuesve, apo duke i shpërblyer me dhurata apo zbritje nga pagesat me kartë për rimbushje telefoni apo pagesë faturash.

Çdo i ri sot, duhet të jetë transformues i kulturës aktuale të cash-it drejt inovacionit, teknologjisë, dhe duke na vendosur dhe ne në një pozitë ndryshimi, për të qenë direkt në komunikim me ta,  të shpejte në vendimmarrje dhe të aftë të ofrojmë shërbimet që ata duan aty ku janë 24/7.

Me fushatën e fundit dhe spotin më të ri televiziv nën sloganin: “Thuja Rini – Vetëm Thuj”, pozicionohemi si mbështetës maksimal ndaj të rinjve, që përtej vështirësive dhe sfidave, kanë gjithmonë pranë një bankë partnere që do t’i duhet në çdo hap e në çdo sfidë.

Ëndrrat tuaja janë të mëdha. Kurrë mos u ndalni për t’i realizuar ato. Credins bank e keni pranë në çdo hap që do të krijoni e do të provoni! Me paketën e rinisë do të keni mbështetjen e duhur për të nisur rrugën tënde drejt suksesit. Thuja Rini…Vetëm Thuj!